Monday, October 07, 2002

Kurtz has footnote to Leopold story:

Footnote: New York Times columnist Paul Krugman, who had picked up the story, has now retracted his reference to the e-mail. But although Leopold provided the e-mail on condition that his source, the former Enron executive, not be named, the Times published the name Friday after Krugman passed a copy to a colleague with the name only partially scratched out. "I am sick to my stomach. . . . I have screwed up very seriously," Krugman told Leopold by e-mail. Says Leopold: "The Times broke its promise to me. . . . I felt like the Times news division sold me out."