Monday, July 09, 2007

Late Night


Or, read George Eliot.

...adding, a bunch of people have suggested that the Vitter press release is proof that ABC inappropriately sat on info. I don't know if that's the case, but from what I understand ABC only got a few years of the phone records before the judge temporarily stopped it. It's late so I'm too lazy to hunt it up, but from what I remember the "DC Madam" said that only 4 years had been handed over and I believe the years in question wouldn't have included the time period suggested by the Vitter info.

For all I know ABC did sit on stuff we'd consider appropriately newsworthy, but I don't think this revelation demonstrates that point.